středa 23. ledna 2013

Hudba a (opět) knihy

Jen abyste věděli, co poslouchám dneska celý den dokolečka. Popravdě ani většinou už na takovýchto věcech neulítám, poslední dobou mě totiž bere House, Electro a DupStep, ale Popík bude vždycky fajn odreagovačka. A Max má skvělý hlas a všeobecně mu to sekne :D





Neurážím žádnou hudbu, každý má na všechny věci světa svůj názor a každý má rád něco jiného, proto je fakt hnusné od lidí, když urážejí názory a lásky jiných. Já třeba včera v noci brečela jen proto, že jsme našla skvělý obrázek, na kterém byli moje oblíbené knihy (Harry, Hunger games a pak Persy a Hrdinové olympu, které teprve číst chci) a bylo k tomu napsané něco v tom smyslu, že "Pro někoho kniha, pro nás celý život" a prostě mě to dostalo. Jsem hold cíťa.

Abych řekla pravdu, nesnáším takový ten humbuk, který se vytvoří okolo nějaké knížky jen proto, že se začne natáčet film. Dokonalý příklad je třeba Twilight. Kdo to četl předtím, než byli filmy, a měl to rád? Žeby tak 10% všech těch, kdo to četl teď. Možná i méňe. To samé bylo u HP, ale když se řekne, že milujete Harryho Pottera tak je to prostě něco jiného, když Harry je snáma už přez 8 let. A stejně budu brečet nad tím, jak byl Harry v jedničce pískle, který o sobě pochyboval a nakonec stejně Voldyho rozseká...

Předpokládám, že i ty, co to právě čteš miluješ nějakou knihu a když ji miluješ máš pocit, že je jen tvoje a stejně nechceš slyšet nic o tom, že ji miluje i někdo jiný. Je fajn si mět s kým popovídat o tom, ale to je tak všechno. Takže pro všechny - Bartimaeova trilogie je moje!! A to platí i pro Hunger games, Harryho Pottera!! Děkuji za pochopení :) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*