středa 3. července 2013

Malá potvora Číča

1. "Vybourala" jsme se na kole a mám odřený koleno. Bolí to. Jak jsme to mohla přežít, když před tolika lety co jsme byla dítě jsem to měla v jednom kuse?

2. Přes prázdniny mám rozvážet letáky u nás po vesnici. Nesnáším to už teď, a to jsme to apsovovala jen jednou a to mi ještě pomáhala máma, takže nám to trvalo "jen" 2 hodiny. Asi mě to zabije.

3. Od Jiříka (jono, to je jedno) jsme dostala k svátečku činčilu. Je to takový malý krásný bobeček! Oficiálně se jmenuje Sweet ale stejně jí říkám Světlana. Nebo taky Čiči. Dneska jsme ji ráno pouštěla po pokoji, a ta malá mrcha zjistila, že když se schová pod skříň, ze který ji nemůžu dostat, že mě tím naštve. Tak tam strávila asi 2 hodiny. To je výchova!  Je samozřejmě ještě maličká, má asi 9 týdnů a ještě poroste, ale už se těším, až nebude tak vyvádět, když ji budu chtít chovat nebo že tentokrát vleze zpátky do klece a nebude mít blbý připomínky jak minule. A taky jsme ji už vlastnoručně do klece přidělala "poličku" která se jí jako líbí a teď momentálně na ní spí. A protože znám slečnu, co má činčilího chlapáka, až vyrosteme, budeme se množit. Hurááá. Objednávky na miminka přijímám hned.

Takhle se tváří nevině, ale kdybyste ji znali..
4. Pořád mám v plánu natočit ten vlog. Vážně. Věřím, že se k tomu jednou dostanu :)

Sluňte se, čao

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*