sobota 28. září 2013

Ale to vstávání...

Udělala jsem si čaj, zapálila svíčku a jdeme na to.. :)

Čauky mňauky.
Nevim jak jste na tom vy, ale já mám už jen 2 dny a pak po 4 měsících jdu do školy. PO 4 MĚSÍCÍCH!!! Je to neuvěřitelný. Celou dobu jsem chodila spát v 5.00 ráno a vstávala nejdříve v 14:00 odpoledne a teď zase škola. A protože máme opravdu nepříjemný semestr s nepříjemným počtem přednášek a cvičení, 3x týdně musím vstávat v 6.00!! Neumim si to představit. Asi to nepřežiji.

Teď jsem ale v tom stavu, že se docela těším. První týden nového semestru je vždycky fajn. A hlavně hned na začátku školy. Minulý rok jsme byl v Prváku, takže jsme byla vyjukaná, nervozní a nezkušená. Teď jdu do druháku a vim jak na to. Je fajn, když mi píšou lidi, co jdou do prváku na stejný obor (netušim jak si mě našli) a píší mi, co mají dělat, jak si ve stagu najít předměty a tak. Připadám si jako mentor :D  Už se těším, jak budou lítat po celý škole a hledat vyučující místnost, jak si na Náboženství budou dělat všichni poznámky a bude nás tam hromada na první přednášce. Jak se budou bavit co si zruší.. Ách..

Ale to vstávání .... :( 



1 komentář:

  1. Tak na vstávání jsem nebyla odbornicí až do doby, co jsem si na topspani.cz přečetla, co mám vlastně po ránu dělat a jestli si třeba nařizovat za sebou 10 budíků. To jsem totiž dříve praktikovala, no pak jsem zjistila, že to je biologicky ta největší zátěž na mozek. Takže takhle už ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*