pátek 25. října 2013

HG za 28 dní

Je pátek a já nenatočila žádné video. Nevím, jak si to odpustím, ale prostě sem nemohla. Nebo spíše nechtěla? Nevím. Ale znovu jsem si četla všechny Hunger Games, a zas mě to tak pohltilo, že jsme 3 dny nemohla prostě dělat nic jiného.

Už jen 28 dní do filmu. (28 dní do mých 21 narozenin). Já nevím jestli se těším nebo ne. Když jsem četla Vražednou pomstu, tak je mi úplně jasné, které věci ve filmu nebudou a že Peeta nebude Peeta. Achjo, já tak nemám ráda zfilmování knih (řikám to porád dokola, snažím se i vás donutit, abyste to neměli rádi)! Ale ještě víc se bojím toho, až zfilmují Sílu vzdoru. Nedokážu si totiž přestavit, jak zahraje Josh nepříčetného/vražedného/pomateného Peetu. Jak udělají to, že uhoří Prim? Nebo to, jak v knize se nevěnuje tolik prostoru, když umře Finnik, jestli ve filmu to bude víc natáhlé, když už teď tolik slečen ho miluje, a to jsme ho ještě neviděli ani na plátně. Nebo to jak se sesype Katniss. A nebo ty poslední řádky předposlední kapitoly a poslední kapitoly, kterou všichni tak milejeme...  Ale bude to určitě božské, ale netěším se na to. tečka.

Teď jsme rávě strávila asi 30 min na Instagramu a hledala věci pod #Hungergames #Books #lovebooks, a zase jsme byla ohromená. Miluju instagram a Trumblr, tam toho vždycky najdete hromadu, nad čím člověk může brečet, smát se nebo se jen přihlouple usmívat, protože to co tam píšou je dokonale užasné. Instagramujeme!

28 dní..
Miluji Peetu Mallarka. 
A Josh vypadá jako dokonalý Peeta 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*