sobota 5. října 2013

O blogu a mé neustálené osobě

Abyste se naladili na stejnou vlnu, jako já, když píšu tento článek, musíte si pustit Britney Spears- Work B*tch a Adama Mišíka- Tvoje světy a pouštět si to porád dokola. Pak pocítíte energii jako já a můžeme dosáhnout naprostého pochopení. 

Abyste mě pochopili doopravdy, musím vám o sobě něco říct. Tedy spíše říct něco o tom, proč tento blog vůbec existuje, aby nedošlo k nějakým neshodám :)

1. Nikdy jsme nebyla na blogspotu, vždycky jsme preferovala blog a proto mi nějakou dobu trvá, než si tu všechno nastavím, aby to bylo krásné a oslnivé. Ale od blogu jsme se chtěla dostat dál a tak jsme přešla sem. 

2. Já nejsem normální ustálená osoba. Vím, že hodně lidí si o sobě rádo myslí, že je jiná, že je šílená a podobně, takže já nejsem výjimka. Ale podle některých mých článků si všimnete, že nejsem každý den na stejné vlně, často měním nálady a postoje. Proto někdy píšu jak blbec, píšu mnohonásobné přídavná jména, skáču z jednoho na druhé. Jindy zas jsme naštvaná, smutná, podrážděná a tak píšu melancholické články plné poetických a filozofických otázek. 

3. Todle není jen knižní blog! Není to ani jen blogísek deníček a ani to není jen blog o kosmetice. Je to všechno dohromady. Jsem totiž neschopná držet se jedné věci a proto jsme zaměřená na všechny a prakticky na nic. 

(4. Dočetla jsme Vampírskou akademii. Moje srdce je roztrháno, protože jsem Team Adrian a taky prostě jsme smutná z toho, že jsme to už dočetla a zas nevím co dělat. Musím si to všechno koupit a znovu přečíst, protože to bylo opravdu dobrý. Vím že je ještě třeba Sucuba nebo jiné knihy od stejné autorky, ale to se mi teď nechce. Teď se chci utápět ve smutku z dočtení...) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*