sobota 26. října 2013

Špek z rosolu

Nechci se před nikým vychloubat ani se nikomu posmívat!

Hned na začátek chci uvést : Ano, nejsem tlustá a ano, kdybyste vypadali jako já, tak byste se radovali, a ano, vím že mám dobrou postavu. Díky, fajn, ale strčte si to někam, nemám ráda řeči o tom, jak je kdo tlustý, jak je kdo hubený, jaké má kdo stehna, zadek, prsa, špeky nebo boky. Nezajímá mě to (i když v tomto článku si budu dost protiřečím). Každý je nějaký, někdo s tím co má může něco dělat, někdo nemůže. Ale ať kdo vypadá jakkoliv, nikdy není s tím spokojený. NIKDY! 

Moje máma mi už pár měsíců, co jsem se po 2 letech vrátila bydlet domů a žeru jak hovado říká, že když ona vážila jako já, byla se mnou v 6 měsíci těhotenství. Nebo když byla stará jako já, vážila mnohem méně. Netvrdím o sobě, že jsme špekoun (omlouvám se, pokud toto slovo někoho uráží), ale když každých 14 dní chodím na plasmu (součástí prohlídky je i vážení na váze) a vidím, že moje váha postupně a stále stoupá, docela mě to děsí. Nebo to, že jsme se v létě narvala do svých kraťas jen tak tak. To je teprve děsivé.

Nikdy jsme nedržela diety. Nikdy jsme aktivně nesportovala a vlastně jsem si žrala co chtěla a nic nedělala. Ano, na základce jsme sice byla ta, co předvádí  cviky na hrazdě nebo koze, ano běhala jsme za naší školu 800m, hrála vybíjenou, volejbal a basketbal a skákala do písku, nikdy mě to ale nijak neuspokojovalo a nechtěla jsme se v tom angažovat (dělala jsme to jen kvůli tomu, abych nemusela do školy a připadala jsem si hrozně moc hustě a namachrovaně).To bylo ale před 6 lety a pravdou ale je, že v současnosti těžko popadám dech, když dobíhám na vlak, na kolečkových bruslích ujedu maximálně 100m, aniž by to na mne nezanechalo nějakou trvalou stopu a celkově mi dělá problémy, jít a zároveň mluvit. Jsem jeden velký kus rosolu, který by měl celulitidu dokonce i na obličeji, kdyby to šlo.  A tak to chci změnit.

Všichni známe 30 denní výzvu. Jo, i já to zkouším. Dávám si Zadek/stehna a Břicho. No. Začala jsme včera, a to, že jsme to dneska zopakovala je pro mne, jako kdybych vylezla na Mount Everest. Jsem na sebe hrdá, pyšná, poplácávám se po rameni a očekávám uznání a blahopřání. Včera jsme byla neuvěřitelně akční, takže místo 50 dřepů jsem si dala asi 160 s menšími rozestupy. Dneska za to hluboce platím, protože nemohu ani dosednou na záchod, aniž bych nezaskučela. Ale stejně jsem se vzchopila a dala si 60 dřepů. Panejo, asi budu fitnes trenérka! Ještě sice dneska musím dát cviky na břicho, což asi nezvládnu, ale jsem plná motivace, tak snad to půjde :)

Všude píšou, že to nejhorší co můžete udělat je říct si, že začnete zítra. Já začala včera, takže nejsem nejhorší :)

A v pondělí si dám Chickenburger
a bagetu s nugetkama a majonézou
a párek v rohlíku se spritem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*