čtvrtek 10. října 2013

Tag - 25 náhodných faktů o mně

Měla jsem skvělý nápad natáčet video v HD. Nejenže jsme si zaplnila celou pamětovku, při skříhání videa se mi sekal celý ntb, renderovalo se mi to půl hodiny a na youtube nahrávalo 2 hodiny! Už nikdy tento skvělý nápad mít nebudu. NIKDY! (a to nemluvím o tom skvělým nápadu dám tam ty efekty, které mi video smrsklo doprostřed a zjistila jsem to až na youtubu..)

Je to tu!
Nějak jsem si oblíbila Tagy, protože je to hrozně jednoduché, baví mě a to prostě tak. Tento TAG jsme natáčela asi 8x, protože pokaždé se mi to nelíbilo. Konečně jsme to ale dneska dodělala a jsme tak nějak spokojená. I když po dorenderování mně napadlo, co jsme mohla říct místo čeho, že jsme tam nedala titulky a že jsme tam opravdu neměla dávat tu "animaci" posouvání. Ale co, z chyb se člověk učí, příště to zas bude o něco lepší :)

Doufám, že se vám video bude alespoň trochu líbit, že zanecháte například komentář nebo like, a že se uvidíme i u dalšího videa :)


1 komentář:

  1. Jsi sympatická :)
    Jo a vypadáš jako Spencer z Pll,což ti fakt závidím :D ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*