pondělí 4. listopadu 2013

Book Haul - říjen

Sice je pondělí a v pondělí já netočím videa, ale dneska prostě je speciální den. 1. nešla jsme do školy, protože mě bolela hlava, ale později jsme se dozvěděla, že stejně nám 6 hodin cvičení odpadlo a za 2. máma mi dovolila objednat si knihy a zaplatí mi je. Bůh žehnej lehkému nátlaku!

Nyní ale k videu.
Jak jste se mohli dočíst v názvu článku, jedná se o Book Haul za měsíc říjen. Můžeme tomu říkat i Chvástačka, nebo Nakupování nebo cokoliv jak kdo chce. Jak uvádí ve videu, za měsíc říjen jsme si koupila více knih, než za zbylý rok 2013. Konkrténě jsme si předtím koupila 5 knih (Divergence, Rezistence, Loď mezi hvězdami, Město z popela a Město ze skla), tentokrát jsme si ale knih koupila 7!! A z toho 4 v jednom týdnu. Není nic krásnějšího než zaplněná polička :)

Nyní si ale užijte moje krásné video, a pokud budete mít chuť, můžete ho i okomentovat zde na blogu nebo na youtube. A kdybyste si mne přidali do odběrů, páni, to by bylo taky super :) 


A speciálně jsem se kvůli videu malovala, strojila a hlavně vylézala z postele, takže si toho važte :) A ano, vypadá to, že jedna linka mi trochu ujela, ale neujela, jen to tak vypadá.


1 komentář:

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*