pátek 8. listopadu 2013

O prvním pravidelném čtenáři, komentářích a řazení společnosti blogerů

Protože se mi nechce číst v Město ze skla ta část, kdy se Claryina matka probudí, Jace odejde hledat Valentýna a tak dále, píšu znovu článek. Pustila jsme si OneRepublic- Couting stars a budu počítat, kolikrát mi za psaní článku bude hrát. Ksakru mě to tak baví

Chystám natočit video o tom, jak mi Sinistr žere knihy, což může mít i podnázev- proč nesnáším PaperBacky. Určitě to bude moc super video, už jsme to točila asi 2x, ale to bylo v době, kdy jsme ještě nepublikovala a jen o tom snila, což mě vlastně přivádí na další odstavec...



Proboha! Mám prvního pravidelného čtenáře!!! Moje reakce, kterou jsme po tomto zjištění, které jsem napsala kamarádce na fcb byla takováto : "YEEEEEEEEES, MÁM PRVNÍHO PRAVIDELNÉHO ČTENÁŘE! To je pocit kurwa :D Kurwa!!! ". Z toho jasně vychází že 1) jsme neuvěřitelně sprostá, 2) až moc prožívám věci, co jsou docela nepodstatné a 3)proboha jasně konečně!  Já vím, někdo kdo má 350 a více čtenářů tohle neřeší. Ale já konečně vidím, že někoho zajímám a že doopravdy nepíšu takové blbosti, jak to většinou vypadá, protože někdo je ochotný to po mě i číst! Jsem v takovém rozpoložení, že bych slečně Wolf Draven byla ochotná poslat i nějaký dárek, jen nemám jaký a nesnáším dohady s českou poštou ohledně toho, kolik musím platit za balík. Tak někdy příště. Až budu v budoucnosti dělat nějaké soutěže, ty slečno budeš protěžovaná ;)

A taky kdybyste to nevěděli- žiji a preferuji zásadu, že za každý komentář by se měl člověk odměnit komentářem. Smysluplným, slušným a milým komentářem k článku. Protože prostě jsme tak vychovaná. A jsme taky vychovaná tak, že vše musím komentovat nebo alespoň likovat, protože nějaká odezva od čtenářů/sledovatelů je přesně to, po čem autor nejvíce touží. TEČKA!

(Písnička hraje právě po 8. Hádala jsme se totiž z činčilou, protože mi skočila na klávesnici a napsala nějaké blbosti do článku, tak sem ji dávala oříšek, který nechtěla, tak jsem ji dala rozinku a následovně sušený šípek. Teď sedí vedle mé ruky a chřoupá)

Sinistr činčila
Extrémně mi nevyhovuje řazení společnosti blogeů/vlogerů. Buď musíte být Beauty, Knižní, Fashion, Lets player, a nebo podobně . Pak máte možnost být něco mezi, psát nebo vlogovat o tom, co vás napadne a snažit se zapadnout, i když vlastně nemáte kam, protože se nezařazujete. No prostě divné. Sleduji už tolik lidí, jak na blogu nebo na youtube a nebo co si jen pamatuju adresy a já sama mám pocit, že ani nevím, ke komu chci patřit. Vlastně chci ke všemu.  Jen je divné, když potom komentuji nějaké video nějakého vlogera na youtubu, ten se pak podívá na můj kanál a tam samé knihy. Mám pocit, že mě to dostatečně nevystihuje.


právě hraje píseň po 10
myslím si, že to asi pro dnešek stačí
začínám ji totiž nesnášet...


3 komentáře:

  1. Na tvůj blog jsem narazila díky tvému komentáři na mém blogu. Ten tvůj se mi moc líbí. Asi sem budu chodit častěji.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! nikdy by mě nenapadlo dát nejakému mazlíčkovi jméno Sinistr, ale na druhou stranu kdyby to byl pes, znělo by to pekelně božsky :D

    OdpovědětVymazat
  3. To radenie blogov, lezie na nervy aj mne. Príde mi , že v zahraničné blogy to nemajú až tak strašne ohraničene... preto som si nedala do adresy nič z knihou,, a tiež si prídem ako blbec keď tam hodim miesto recenzie hudbu alebo fotky... ale fakt nemám rada keď otvorím blog a tam recenzia .. recenzia.. recenzia ... recenzia... (a totálna perla keď to je Hvezdy nám nepřáli, Kostičas, Labyrint, na jednej strane .... :DDDD )

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*