čtvrtek 28. listopadu 2013

O tom, jak jsem stará

Ještě před dvěma měsíci jsme to slovo neznala, teď mám pocit, že je to moje životní motto. Prokrastinuji.
Pořád.
Odkládám psaní článku, točení videí, dokonce i odchod do sprchy nebo dočtení knih. Jediné co dělám, je že koukám na seriály. Proč mi někdo neřekl, že The Originals je lepší než The Vampire diaries? Nebo vlastně, on mi to někdo řekl, několikrát, ale já jsme tomu nevěřila. Teď si za to nadávám... Áááách the Originals :3 Zítra je nový díl.. fjíííuuu (možná..)

A taky mi někdo měl říct, že Zataženo, občas trakaře je dobrý. Teď si stahuju dvoječku, ta tak dobrá nebude :/

Je mi už 21 let. Před 6 dny jsme měla narozeniny. Nějak nevím, proč jsme o tom nenapsala článek, když jsme ho měla v hlavě vymyšlený. Jo vlastně vím proč, kvůli té prokrastinaci, nojo. A pokud vás mladší ročníky zajímá, jak se dospělému člověku žije v jednadvaceti, tak pořád stejně jako předtím. Připadám si na 16 let. Možná na 18, protože v 16 jsme se chovala jak vymaštěná pipina, co se na veřejnosti svléká a pak vykřikuje : "Jak velký mám prsa? Trojky žejo?". A to si nevymýšlím, přečtěte si nějaké moje staré články na starém blogu. Psala jsem jen o chlastu a o klucích. V 16 letech.. je mi z toho tak smutno..

Ale jo, možná se cítím na jednadvacet. Za 14 dnů jsme přibrala jedno kilo, zase se mi lámou nehty, vlasy mi padají, to je známka stáří ne? Včera jsme se bavila s jedním chlapcem, co chtěl zapálit (cigaretku, ne jako že on chtěl zapálit). Když mi řekl, že přestává kouřit, a že je mu 17 zeptala jsme se ho "Nejsi trochu mladý na to, že přestáváš kouřit?" Takovéhle věty říkají taky jen staří lidé. Ksakru, musím si založit penzijní připojištění..

Dnes mi máma koupila adventní kalendář. Nevím jak jsem jako malá mohla sníst denně poctivě jen jednu čokoládku. Už jsme jich teď dneska měla 8, ale to jen díky tomu, že jsou hnusný. Jinak by mi už nic nezbylo. Ale!! Proč proboha, dělají tak malinké číslička u těch okýnek?! To je jako schválně, aby nás to odradilo to jíst? I když to sním naráz, samozřejmě postupuji podle čísel, ale když jsem dobu nemohla najít číslo 5, chtěla jsme to hodit z okna. Skvělý marketingový tah!

Teď se jdu koukat na Supernatural
Je to něco jiného než The Originals
ale je to taky super
proto se to jmenuje SUPERnatural :D


PS: Klas měl toho zmrda Taylera zabít. Nebo Caroline v TVD. Nikomu by nechyběl..




2 komentáře:

  1. Já už několik let slavím dvacetiny. Přes tohle číslo nejdu. :o)
    Říkám, že je mi dvacet a pár dní. :D
    Jinak dodatečně přeji hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Caroline a Tyler budou zlí? Já teda sledovala TVD asi jenom do té páté série,nebo kdy hodil Sailas Stefana do tý vody, ale od té doby nemám VŮBEC ČAS! Vůbec!
    tyjo, mně je 16. Kdybych se měla svlíkat a ukazovat někomu svůj hrudník, asi... ne, já bych to nikdy neudělala. :D
    Dodatečně všéchno nejlepší!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*