úterý 19. listopadu 2013

Tupá ovce s tetováním

Jednou jsem svým kamarádem byla označena na Hipstera, protože jsme řekla, že nemám pierc v pupíku, protože to má každý a já nechci být jako každý. No ale asi chci být jako každý. Každý chce být originální a svým, ale nakonec jsme všichni jen stejné tupé ovce. A já jsem taky tupá ovce a chci být jako každý a chci mít "originální" tetování.

No prostě 17 let..
18 mi už bylo (v pátek to bude přesně před 3 roky) a moje máma je taky extra benevolentní, takže si můžu dělat skoro co chci. Když jsme si sama píchla zavíracím špendlíkem piercing pod ret (dohromady asi 4x), nic moc nenamítala. Když jsme si následně píchla (tentokrát už růžovou kanilou) 3 dírky do ucha, taky jí to bylo jedno, jen kroutila hlavou. Když jsem si (šicí jehlou) píchla piercing do nosu- což považuji za jednu z nejvíc bolestivých věcí, co jsme si kdy dělala sama dobrovolně- už se tvářila divně, ale těžko by mi to nějak zakazovala. A taky už po čtvrté mám v uchu roztahovák, protože se mi vždy zlomí a já nemám náladu hned kupovat větší velikost, protože růžovoučký max 4mm roztahováček je boží.  A proto je zvláštní, že nemám žádné tetováníčko.

Dobře. Není to tak zvláštní. Nemám ho, protože už 3 roky nepřetržitě chodí na plasmu, a nemůžete darovat krevní plasmu, když vám do půl roku byl na těle proveden nějaký radikální zákrok jako je právě tetování nebo i piercing. A taky nemám peníze no.. Ale teď, když se v únoru chystám na půl roku na Erasmus, na plasmu nebudu chodit a dokonce i nějaké peníze zvládnu našetřit, přichází ta chvíle. Dám si tetování.

Nechci působit, jako nějaká hloupá čtrnáctka , co si dá první věc, co se jí zalíbí. Abyste věděli, jsme docela rozumná a tak pokud se mi nějaký motiv líbí i 4 měsíce po tom, co na něj "narazím", znamená to, že je dobrá volba.

Nebyla bych originál, ale je to nádherný
Jako první dobrá, ale podle obrázků na googlu velmi neoriginální volba je Expecto Patronum. Konkrétně bych ho chtěla na zápěstí, na žíly. Jo je to divní, ale fuck off mother fucker!! Chci ho, protože prostě Harry. Není a nikdy to nebyla jen kniha a nikdy to ani nebude jen kniha (a filmy). Pro nás to prostě žije a je to součástí života. A konkrétně Expecto Patronum, protože mám strach ze tmy, bubáků, strašidel, a prostě ze strachu. A tohle mě přece logicky ochrání :) A néé, nevymyslela jsme si tyhle důvody jen proto, abych to ospravedlnila a nevypadala pak jako idiot a blbostí na zápěstí. Prostě to chci. TEČKA!!
Ale chtělo to i hromada jiných lidí. Na googlu je obří škála různých míst, písem a variant tohoto tetování. Ale mě to nevadí. Prostě to chci a tak je mi jedno, že to má tisíce jiných lidí. Alespoń vím, že nejsem na světě sama a že mi někdo rozumí :)
(PS: a to ještě nepočítám ten znak Zmijozelu, jak mi by slušel)

A druhá volba je možná trochu originálnější. Na stejné místo chci arabským písmem slovo Lež. Já něvím proč vlastně, ale chci to už hodně dlouho. Nebudu tvrdit že proto, že nerada lžu, nebo že vůbec nelžu nebo podobný rádoby dobrácký kecy, ale prostě proto, že Lež...

A taky, opět na podobné místo, korunku. Prostě jsme prostě Královna. Mám to i na šerpě z maturiťáku. A když si někdo může dát na ruku klec s ptáčky, lapač snů, hvězdy, kočku, kotvu nebo klíč jen proto, že se mu to líbí, já si dám korunku. A nemusím se vlastně nikomu ospravedlňovat. Je to moje tělo, moje kůže, moje peníze a moje bolest. Já si budu dělat ksakru co chci! Je mi přece skoro 21!! 



A já vím
píšu tady proslovy
a nakonec to nedopadne
ale doufám že jo :)

5 komentářů:

  1. :DD S tím Harrym jsme na tom úplně stejně. Akorát já chci "originálně" relikvie smrti jako na krk. Na týl? Je to dobře? Prostě zezadu na krk nahoru, tam, kde to má každý. :D A pak znamení Smrtijedů na ruku a prostě!! <33 :D
    Mamka mi dovolila tetování už teď, pokud si to ho tedy zaplatím. haha. V Chorvatsku jsem měla možnost, ale tam to bylo dost drahý a taky.. Chorvatsko. :D Ale mamka mi to dovolila!
    A je mi ksakru skoro 17! :D Ne, nemám nárok. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, jak si můžeš sama něco takhle píchat? Auuuuuuu to bych nezvládla :D
    Ale tetování chci taky. Ale bojím se, že mě nějak omrzí :/ i když už asi rok přesně vím, co chci a kam to chci..stejně se bojím, že toho budu jednou litovat :/ tak teď nevím no....a shodou náhod to chci taky na zápěstí :D jinak nápis je pěkný, ale lepší by byl menší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tetování nikdy nelíbilo, ale za to se mi líbíl piercing do nosu , ale bála jsem si ho nechat propíchnout. Pro piercing jsem se odhodlala teprve vloni na podzim, když mě k tomu přemluvila kamarádka. Také si nechtěla nechat propíchnout nos sama, tak jsme šly spolu a nakonec to nebylo tak hrozné, jak jsem si myslely.

    OdpovědětVymazat
  4. Na tetování jsem si zašla po doporučení kamarádky. Ta mi říkala, že v Praze je nejlepší, když si do vyhledávače zadám Praha tetování a hledám něco jako unholy. Kámoška říkala, že si od nechala dělat ještěra na krk a bylo to bezbolestné, profi řešení a cena hodně příjemná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*