neděle 8. prosince 2013

Pavly kecy z noci a rána

Už je to 15 hodin.. 8 kol... jedna fotka druhé adventní neděle. Pavlo twl, víš že je to nelegální??

Uvědomuji si, že tento článek neudělá radost nakladatelstvím, po kterých bych chtěla spolupráci. Ale znáte to, vykydáváte, uvědomujete si ty moudra, co jste pronesli za noc a ráno, a musíte je někam napsat. A protože blog je od toho, aby se do něj psalo, tak jsem tady. V puse mám chuť plynné krve. Boha.

První moudro večera : Nezáleží na tom, je první v chetpointech, důležitý je to, kdo doběhne do cíle. Když jsem chtěla setřít kámoše, protože řikal, že je v něčem lepší než já. Asi v Dance central 4.

Druhé moudro večera : Založíme kapelu, co se bude jmenovat Nemytý záchody. Když jsme se nudili a neměli co dělat. Ksakru jak já jsme se potom smála :D Takový to jako ty ženský z televize, ty uřvaný, jak otevřou pusu a řvou. A pak jsme to musela všem opakovat, a že já budu bubeník. Tudle větu si musím pamatovat a budu jí opakovat celé roky.

Třetí moudro večera : Co do tý byliny dávaj? To když jsme něco moc prožívali, asi nějakou písničku. Taky hrozně vtipné, i když vám to nepříde. Protože jste puritáni. TAK! A máte to..

Čtvrté moudro večera : Připadají mi sexy rozšířené zornice.. ale jen ty moje. No.. prostě tak. Mám to i vyfocené v mobilu a připadám si jak démon ze Supernatural, i když ty mají oči černé celé.

A na další věci si teď nemohu vzpomenout. Možná na to, jak mi někdo furt říkal, jestli jsem nezhubla (nezhubla) a nebo jak další za noc zazpíval asi 50x People hug and givith other kisses.. a tak dále. Konkrétně je to ta písnička pod tímto odstavcem. Doposlouchejte ji alespon do poloviny, abyste pochopili ten princip, ale nejlepší jsou ty květiny na konci, tak to dokoukejte až do konce :D


Když vám někdo celou noc dělá do ucha : Brrdada iuááám babata batata.. tak je to dost příjemný. Fakt ;) PLEASE JUST TAKE THESE FUCKING FLOWERS!!

A končím. Jdu si dát rybí prsty.
Proboha, až to budu zase po sobě číst
to bude trapné...
moc mě nesuďte prosím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*