středa 1. ledna 2014

Knižní výzva na rok 2014

Ano už i já! Připadám si konečně součástí tohoto světa! Konečně se zapojuji do nějaký výzvy!! :)

Tak jo, pár slov úvodem.
Aktivně blogoji jen krátce, takže jsme neměla moc možností se něčeho zúčastnit, ale protože teď započal nový rok a novým rokem se vyrojilo hrozně moc možností, do jaké výzvy se přihlásit, jednu jsme si taky vybrala. Mám takový malinkatý sníček, že třeba za rok, touto dobou, se budete hlásit všichni do mé výzvy. Možná. Nebudeme moc fantazírovat :)

Tuto výzvu vymyslela Ells a spočívá na docela jednoduchém principu. Vyberete si počet knih, které za rok 2014 hodláte přečíst a pak prostě budete jenom číst. Na výběr je od 10 do 120 knih. Měla jsme v plánu býti hodně hodně hodně sebevědomá a dát si těch 120, což vím že bych určitě v poho zvládla, ale protože jedu na 4-6 měsíců do Polska studovat, nějak se mi nebude dostávat vhodné literatury, kterou bych mohla číst a která by se do výzvy dala zapojit, tak trochu musím slevit. Vybrala jsem si 100 knih a doufám, že to dám.



Rozhodně nebuďte páprdové, a do něčeho se také zapojte. Klidně se zapojte jako já a pak si dáme osobní souboj, kdo to zvládne dřív :D



Jak si vedu:
Leden: Životy které jsme ztratili, Rozděleni časem- bouře
Únor: 
Březen: 
Duben:
Květen: Urozdzona o północy
Červen: Lola a kluk od vedle, Archiv
Červenec: HP a relikvie smrti (RR), Hvězdy nám nepřály (RR), HP a Princ dvojí krve (RR), Než jsem tě poznala (RR)
Srpen: Jsem roztříštěná (RR), Jsem zlomená (RR), Kostičas
Září: Aliance, Jsem Rozohněná, Selekce, Kde hvězdy stále září, Labyrint: Útěk, Enderova hra
Říjen: Stopařův průvodce Galaxií, Tak padne náš svět (RR), Životy které jsme ztratili (RR)
Listopad: Umět Milovat, Papírová města, Dash & Lili: Kniha přání, Seznam přání
Prosinec: Potrhaná křídla, Lockwood & spol- Kvilející schodiště,  Svůdné zlo

1 komentář:

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*