středa 15. ledna 2014

Nepříjemný dlouhý článek pln hnusu a sprostých slov pro všechny

Pfůůůů, asi nebyl dobrý nápad jíst teď tu hromadu špaget. V 0:58 v noci. Ale ono když dostanu hlad, tak nehledím na to kolik je hodin. Nebo na to, že jsme předtím měla už dva rohlíky a šopský salát. A sušenku..

Právě teď
Tak si to představte, člověk se bojotěší (bojí/těší) do Polska a ono tam nakonec možná nejede. Uchvatný. Už se nemohu dočkat, až za měsíc nastoupím do práce a začnu něco dělat, protože mi máma nedovolí prodloužit si studium o rok. Doprdele doprdele doprdele. Brečet budu až zítra.. Nebo možná už dneska? :/

Nevím, jestli byl tak extra chytrý nápad říct všem známým o tom, že mám blog. A že do něj pravidelně píši. Teď mám opět strach napsat něco osobního, protože si nejsem jistá, kdo si to všechno přečte. A taky vlastně není dobrý neustále ostatním to připomínat tím, když řeknu něco ve smyslu : "Tak za to o tobě napíšu na blog". Nenapíšu o nikom nic a to mě napadlo už 4 věci, co bych zde mohla zmínit ale nemohu, poněvač a protože by se to dozvěděli nesprávní lidé. A pak by to bylo trapné. Moc. Z čehož vyplývá, že až si založím třetí blog (tento je druhý, jen tak pro pořádek), opravdu o něm už nikomu neřeknu...

Zkouškové školní info : Mám zatím 9 kreditů a kdybych nebyla debilní imbecil, měla bych jich už asi 17? Možná. Jenže já jsem debilní imbecil, co si myslí, že když se začne učit 7 hodin před dvěmi velkými zkouškami, že to zvládne. Nezvládne. Takže v pondělí repete. A tentokrát k tomu musím přihodit ještě jednu velkou zkoušku, jakožto trest. A den na to si dám další velkou zkoušku, co na poprvé taky nezvládnu.. Jenže mám skvělé a úžasné spolužáky, co mě v tom nenechali a opakují to se mnou :)

cestou do 13. patra
Protože se momentálně dokážu utápět jen v myšlenkách na školu, začali mě všichni blogeři neuvěřitelně štvát. Všude samé úchvatno-skvělé recenze, které bych chtěla taky umět psát a nebo zase neuvěřitelně trapné, za které bych se hrozně styděla, které mají přesto více čtenářů než já. WUT?! A nebo chlubení se, kolik toho už přečetli, nebo jak jsou nadšení z knihy, kterou já četla už před rokem. Nebo všechno ostatní. Nemám náladu na to a nejraději si momentálně čtu stěžování, jak je všechno štve a nebo v lepším případě stěžování vysokoškoláků, co jsou na tom s učením hůř než já.

Ono mne to přejde, ale to jen v případě, že nám ty debilní Katowice potvrdí. V opačným případě budu tak půl roku nasraná a všichni mě budete nenávidět.  

Sherlock. Sherlock. SHERLOCK. Byla to nejlepší série na světě. A pokud 4 bude taky takhle šíleně dobrá, kdy se budou snažit abychom my fanoušci byli spokojení, klidně si zase dva roky počkám. I když mě to bude štvát. A hodně. Kdo všechno celý s03e03 měl v obličeji totální WTF obličej? Já to byla. A taky pořád řikala "Doprdele" a nebo "Proboha nééééé!" Je to nejlepší seriál :3

Zítra jsem si chtěla natočit video. Ale protože zase vstanu ve 3 odpoledne, kdy bude už naprd světlo, nenatočím nic. A stejně bych byla jen hrozně nepříjemná. I když to na videích není vůbec vidět! To je neuvěřitelné. Na blogu taková hnusná svině a ve videích přátelská slečna plná nadšení. V reálním životě jsme zase hrozně nudná. Dokud se neopiju, pak jsme zase šíleně trapná.

Pokud si to dočetl/a
a znáš mě v reálu
řekni mi o tom
jsem nervní když nevím
kdo to všechno čte..

Mějte se svěže xoxo



4 komentáře:

  1. já tě v reálu bohužel neznám, ale řekla bych, že jsieš, extrémně v pohodě. :)) doufám, že mě nesežereš, nebo tak něco. :D
    Já teď mám totální chutě na všechno a přijdu si jak těhule. šílený! :D
    Já jenom doufám, že tě ta nálada přejde. :) ;)
    a hodně štěstí u zkoušek!!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tě bohužel neznám, ale přijdeš mi v pohodě. A jestli jsi občas nabručená, tak jsi mi ještě mnohem sympatičtější. Mám ráda náladový lidi, protože aspoň vím, že v té náladovosti nejsem sama :D Hodně štěstí u zkoušek...taky teď trpím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, zkouškové. Je to opruz. Zítra mám docela těžkou zkoušku a ještě jsem to neviděla. Toto zkouškové jsem mistr v přehlašování termínů!
    A někteří blogeři jsou fakt děsní. (A počítám tam i sebe.)

    OdpovědětVymazat
  4. Och, odbivujem ťa, že si sa niekomu vobec priznala, že máš blog.
    Ja mlčím ako hrob :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*