pátek 14. března 2014

Harry Potter- TAG (video)

Jsem šíleně "unavená". nějakých 5 hodin jsme byli v Ufu u nás v Katowicích na Intel Extreme Masters, seděli uplně uplně uplně nahoře v té obr hale a sledovali, jak týpečkové hrají mistrovství světa v Lolku. A jen co jsme se vrátili doms, co myslíte, že kluci šli dělat? Hrát Lolko! :D

Ráno jsme konečně měla volnou kolej, tak jsme konečně mohla natočit video. Už jsme se několikrát zmiňovala, že miluju Harryho a navždy ho milovat budu, takže tady je TAG, který se týká výhradně tohoto dokonalého fenoménu. Určitě mi napište do komentářů, jak jste na tom s láskou k HP vy, nebojte se, já nejsem zlá :)

A vím, že HP mánie na blozích proběhla tak před 14 dny, ale já prostě nemám čas a prostory natáčet, tak je to až teď. Tak klídeček :D


A mám novou košili, všimněte si toho
nezapomeňte se mít krásně a svěže
protože pak vás budou mít všici rádi
Čauk :)

6 komentářů:

  1. Máš krásnou košili! :) A jsem ráda, že jsi taky udělala svojí verzi TAGu, protože prostě Harry! :D A tvoje videa mě vždycky baví! A Zmijozel není nejlepší! :D Je zlej! :D Nebelvír je sice trapně hodnej, ale já ho mám ráda a prostě jsem asi šprt z Havraspáru :D anebo neuvěřitelně pracovitej člověk Mrzimoru (jo, jsem skvělá! :D) Měj se svěže a koukej brzo natočit další video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Harryho miluju, takže se nebojím, že bys byla na mě zlá :) Na video se podívám až později, teď jsem ve škole a pustit si to se zvukem by tu asi neprošlo. Předpokládám, že je to video se zvukem?? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No je to se zvukem, většinou natáčím videa pro slyšící ;) :D

      Vymazat
  3. Na Harrym jsem vyrůstala (jako spousta jiných) a strašně moc ho miluju. Super tag. A mimochodem, pěkná košile! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná košile, samozřejmě. ;) :D a super video! Jo a přidávej víc fotek na insta, yes? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Taková konkrétní žádost! Tak dobře no, tak fajn! :D

      Vymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*