úterý 23. září 2014

Top 5 nejoblíbenějších knih

Já bych možná měla udělat konečně nějakou recenzi. Buď na Labyrint, nebo třeba na Kde hvězdy stále září nebo na Selekci ale to bych nebyl já, abych si nevymyslela nějakou jednodušší kravinu, u které nemusím přemýšlet, jen vytáhnu 5 knih, řeknu, že jsou dokonalé, jinak totiž je ohodnotit neumím, pak to 5 minut stříhala, 4 hodiny renderovala a 2 hodiny nahrávala na youtube a tím je moje práce hotová. TADÁ...


Inspiraci jsme vlastně taky okoukala u ostatních, jen jsem si řekla pár svých slov :) Tyto knihy vážně mám moc ráda, o tom Bartimaeusovi jsme mluvila už v tomto videu, tak se můžete kouknout. A kdybyste se fakt koukli tak si povšimněte, jak se moje videa za rok změnila. Už nejsem tak trapně afektovaná, už jsem to já :D

Jo tak jo, jdu natočit urážlivou "rádoby recenzi" na Labyrint. Hate na tudle knihu bude fakt prča :D

Svěžánkujte :)
a komentujte -_-

2 komentáře:

  1. trilogii jsem roztříštěná bych si taky chtěla přečíst!:)

    http://booksaremydestiny.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super videa. Koukala jsem na ně ráda i dřív, koukám na ně ráda i teď :)
    Jinak samozřejmě souhlasím S Harrym a Než jsem tě poznala! :) Na film jsem zvědavá :) "Finnick" se mi na našeho bručouna Willa moc nehodí, ale hádám, že si ho v průběhu filmu zamiluju :) Bartimaeovu trilogii miluje moje ségra a já se jí por ni snažím sehnat už hrozně dlouho, ale to je prostě předem prohraný boj :(
    Z Roztříštěné jsem ještě stále nečetla poslední díl...
    A Hostitele mám doma také tohle staré vydání už asi 4 roky, možná déle a stále jsem ho nečetla!!! Shame on me!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*