středa 26. listopadu 2014

TAG- 7 smrtelných hříchů knihomolů (video)

Měla bych zase napsat článeček. Achjo! Ale už mám plán, bude to o mojí extra neuspořádané nástěnce :3

Tak před rokem, když jsme se snažila začít natáčet, jsme úplně prahla po tom, aby mě někdo nominoval do TAGu, teď to prosím vám nedělejte. Dělá mi problém natočit něco, co čeho jsem nominovaná a většinou k tomu ani nedojde, ale tentokrát jsme šla do sebe a když mě Candy nominovala do TAGu 7 smrtelných hříchů knihomolů, nakonec jsme to dala! 

Ale už mě to moc netankuje jako právě před tím rokem. Nějak mě TAGy neuspokojují a snažím se jim nyní vyhýbat, až teda na TAGy o HP, takže mě prosím nenominujte do ničeho. Vážně ne :))



Jako vždy dále nominuji Marušku a Melindu, protože je budu nominovat prostě vždycky, ještě vám k tomu jako vždy vzkážu, ať to natočíte a nepíšete, protože mám ráda natočené TAGy a to je tak vše :))


Mějte se svěžítkově a krásnítkově
jako vždycky

3 komentáře:

  1. Musím ti to, milá Královno, komentovat i tady, když jsem Ti to již zkomentovala na YouTube? Asi jo? Abych si tak zvýšila sledovanost blogu, protože by někdo mohl kliknout na moje jméno? :D Ha? Ha? Ne, já vím, že nejsem vtipná. ^^ Až vyrostu, chci být vtipná jako ty! :3 *_*

    A jinak, co jsem na YT nenapsala, moc hezké video! Spamér! :)) <3 Josh (radši Peeta) forever.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé video, Královno :)) Práve som ťa nominoval do Liebster Tagu, je tu: http://universeofwonderfulbooks.blogspot.sk/2014/11/liebster-award-tag.html#more

    OdpovědětVymazat
  3. tak jsi to stejně udělala ^^ :) pěknééééé!!! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*