čtvrtek 12. února 2015

Stiles/ Dylan mě položil na lopatky, rozdrásal srdce a zabíjí mé mozkové buňky (občas trochu přeháním)


Já článek a komentáře napíšu. Nechte mě dýýýchat a rozjeďte si velkou šou. JÁ si šou rozjíždím už od začátku zkouškového a teď mám pocit, že z toho umřu. Jsem hrozná. Jak jako mám zvládnout státnice?!?!

(bez spoilerů jen obrázky z 3B -4 serie)

Tohle sem dávám, abych věděla. Protože bytostně maximálně a celým srdcem i všemi jinými orgány miluji Stilese / Dylana. A nestydím se. Za 5 dní jsme shlédla celý Teen wolf a všude teď vidím všechny lidi z toho. Protože jsme slepá a nevidím na televizi, dneska jsme si myslela, že je tam Derek. Stiles je ale všude, nemohu kvůli němu spát, celá série 3B mi zastavila dech. Nemůžu se soustředit na nic jiného, celý Pinterest si tím zasírám. Youtube mi pořád nabízí video ohledně Teen wolf a Dylana/ Stilese, protože ty svině googlový jsou propojený jak něco.
Viděli jste film Stážisti? Nevím jestli mám víc milovat Dylana jako IT neerda nebo jako Hyperaktivního sarkastického vtipného Stilese, nebo jako Nogitsune. Jo dobře, miluji ho jako nogitsune. Blbá úvaha..

Pokračuji v učení se Polské literatury od 19 století do současnosti. Včera jsme z toho brečela, protože jsme kráva co se neumí připravovovat dřív a raději kouká na maraton Teen Wolfu. Ale toho nelituji. 3 serii si zopakuji, až v úterý ukončím zkouškové. To bude mega!! <3

(PS: Marušinko, víš že za to můžeš ty, že ano? Tím tvým článkem který si nedávno publikovala o těch kocourech. Uplně mě to ohledně Dylana nahlodalo, že jsme se na ten Teen Wolf musela kouknout. Všechny mé srdeční otřesy jsou na tvou hlavu!!)

+ pár ilustrativních fotografií, které se mi kupí a kupí v notebooku a v mobilu. Hádejte, kterou z nich mám jako pozadí mobilu?

(s výkřikem oznamuji "Panebože umřu!")

(článek má pokračování)



(Stážisti)
(:3)

Ano, jsem zcela normální. Ale poslední dobou mám lehké špatné psychické období kdy si říkám, co vůůůbec jako mám v plánu se svým životem, proč mě nikdo nemá rád, proč jsme taková kráva a co je smyslem života. 
A tak abych nemusela myslet a pak si zbytečně zabíjet všechny myšlenky pomocí THC, přešla jsme na Dylana. Ale ten mi akorát taky ničí celý svět, protože a) znám lidi co tvrdí, že vypadá jako můj bývalý (NO TO TEDA NE!!!), b) stejně ho nikdy nepotkám a za c) on má takových naivních kravek okolo sebe dost, tak co by semnou dělal.
A jo, v Labyrint: Útěk je taková moc hubený, nezdá se vám? Ty vlasy hore, i když občas vypadá, že má moc gelu, mu prostě sluší. A ty pihy na tváři :3


 (tento gif vás bude strašit a srážet do kolem ještě hooodně dlouho, protože jí z toho menu jen tak pryč nedám :)) Ledaže bych ho vyměnila za něco podobně super)


Plnohodnotný člááánek na toto téma taky bude. O Teen Wolfu. Mooožná natočim video! Ale to až za dlouho. 

3 komentáře:

  1. A já už jsem ti chtěla vynadat, co píšeš článek o mém platonickém manželovi, protože to jen tak někdo nemůže. :D A pak jsem zjistila, co to s tebou provádí, tak... Jen se vypiš, pak ti rozhodně bude lépe! :P To so jako děláš srandu? TW za pět dní? Já na to koukám asi měsíc a jsem u 2. série, i když vlastně taky mám něco jako zkouškové, ale to taky nehorázně flákám. :D
    Ale rozhodně se to budu snažit dokoukat! A pak budeme na hangoutu fangirlovat jako prase! :D :*
    Natoč video, prosím! :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako chápu, že se o něho nechceš dělit ale... máš smůlu :D
      Já těch 5 dní nedělala ale nic jiného než koukala na to. Abych dojela 3 serii, šla jsem spát v 7:00 ráno jak to bylo boží :D
      A tak to dokoukej!! Nechápu, co ti tak trvá..
      A video natočím někdy možná, ale určitě by bylo plné nechtěných spoilerů, takže opakuji, nejdříve to dokoukej! :D

      Vymazat
  2. Super článek! :) Stilese/Dylana taky miluju!! On je strašně roztomilý :3 Zatím jsem ho viděla jen v Teen wolf a Labyrintu, ale musím zkouknout další filmy s ním! Teď mám Teen wolf absťák než bude 5 série. :'(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*