pondělí 15. srpna 2016

Závislost pokračuje

Po minulém článku jsme si zase uvědomila, že nemůžu a neumím psát o knihách. A hlavně ne o těch, které miluji. Protože pak napíšu podivnou sračku ve které není ani poznat, co je jako na té knize dobré, takže čtenář (pokud se tady vůbec nějaký najde) pak nemá tu potřebnou chut do toho jít. A ani já z toho necítím tu lásku, na kterou jsem chtěla upozornit... No nic, toliko k "recenzování" knih.

Ale..

Poněvadž moje Bazo/Simonovká závislost stále pokračuje, začala jsem koukat na Takovou moderní rodinku. Ano, zdá se, že to spolu nikterak nesouvisí, leč opak je pravdou. Víte nejraději mám Mitchella a Cama a ti jsou.... Gayové. Tamtadadá. Když řeknu nahlas, že si do nich lehce vtiskávám Baze a Simona , bude to znít divně? Není to jako že by Mitchell byl Simon a Baz byl Cam (ježiš, představte si to. Co se z Baze stalo :D ), ale jde spíš o to jak se chovají a ty vtipy a narážky. Neříkám, že to nahradí originál z knihy a vztah Baze a Simona leč.. jsem posedlá tak se může všechno.

Což mi připomíná, že jsem chtěla projet FanGirl a všechny části co se chlapců týká! Mrtě, plán na následující hodinu zajištěn :3 (a pokud to budu celé znovu číst, tak mám plán na celý den zajištěn!!)



Ps: ano
to je jen další chorál
protože prostě posedlá
Rainbow Rowell je tornádo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*