čtvrtek 8. února 2018

ÚŽB- Robinson nakupující Falcona

Je dneska reálně středa
ale já mám sobotu
konečně

Asi mi trochu hráblo. Dneska jsem dostala výplatu a poněvadž mne jednou za čas chytne takový ten záchvat "Musím si něco koupit", tak jsem si už na ebay objednala 5 věcí.. Nepotřebuji je, ale víte jak, stojí to "25" korun a já si nemůžu pomoc (Názorný obrázek po levici. Ale je možné, že než dopíšu článek, koupim ještě další sračky)
Pořád lepší než moje objednávka na Zootu. Plánuji triko Vans (sama nechápu posedlost Vansem, ale no co..) a kalhoty. Dvoje. A mikinu. A hned skoro 4k v prdeli. Takže chápete jaký mám teď problém. Ale určitě si to všechno nekoupím (až na to triko. To musim mít. A jen za 8stovek) , ale musim se držet. (proto píšu článek, abych se odreagovala..) Ale! Díky bohu, že jsme si minulý měsíc kupovala dvoje boty (to je vtipná historka. Jsou úplně stejný, jen jiná barva. Vagabondy jsem chtěla a oni jsou tak pohodlný!), takže si teď žádný nekoupím, protože zas takový rozhazovačný kretén nejsem. Ale boty se kupují tak hrozně jednoduše! 

No nic. 
Pardon.
Zase machruji že mám možnost si něco kupovat. Koho to zajímá? Správně, nikoho.. 

Včera jsem zapomněla, že vzlétl Falcon Heavy. Víte o čem mluvím. Elon Musk a Tesla obíhající kolem Marsu? - Pokud nevíte, beru to jako osobní křivdu - A když sem to dneska viděla v televizi, poněvadž živí záznam jsem lehce projela, rozbrečela jsem se. Mě prostě nejvíc dojímají šťastné věci, a tohle? Že se ty pomocné stupně fakt vrátili? No nejvíc masakr dojemnej. Fakt mne bere ta představa, jak ta Tesla s figurínou si letí teď vesmírem. A že tam má sebou Stopařova průvodce po galaxii?! No prostě to je něco co mne zcela dostává. 
Pokud nevíte: Pavla je těžce, velice hodně těžce ujetá na vesmír. Nejlepší dárek od mého chlapce byla encyklopedie Vesmíru. A už několik let si chci koupit dalekohled. Proč ho vlastně ještě nemám?! A z youtube mám shlédlé skoro všechny dokumenty o vesmíru (a Severní Korei, to je prostě taky trochu moje úchylka). A včera jsme si koupila tričko s Nasa a s mléčnou dráhou (a to můj chlapec neví: Až si nechám vytetovat to zasraný Expecto Patronum, musím si dát něco vesmírného. Nebo planetky. Víte, teď to hodně letí. A já to musim mít).

Zároveň, všimli jste si, že na Nově dává druhá řada Robinsonova ostrova? To mě taky tankuje úplně hodně. První řada byla boží a teď se mi hrozně líbí jak je začátek, oni se jen otrtkávají a jak si člověk musí udělat názor na ty lidi. No nic, prostě jsem ráda, že zase dává Robinson :3. Velice mne baví na to koukat už jen kvůli těm Filipínám. Kvůli tomu dokonalému pohádkovému ostrovu a přírodě. 


A s touhle bombou se s vámi rozloučím
jdu nakupovat
v 1  v noci je to nejlepší možnost, jak trávit čas
utrácet težce vydělaný prachy

Svěžánkujte 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé i nemilé komentáře :) Když budete přehnaně vulgární, příjdu k vám domů a vysypu kbelík hnoje do postele :*